FANDOM

Petunia - Gospodyni Bukata. Prowadzi dom, gotuje, sprząta, szyje, zajmuje się wszystkim tym, czym normalnie zajmuje się żona. Robi to już od dwunastu lat, od jedenastu jest kochanką Mówcy.

WyglądEdytuj

Zazwyczaj zajęta pracami domowymi i gospodarstwem maga Bukata nie przykłada zbytniej wagi do pięknego wyglądu. Prawdopodobnie nie maluje się, a ubiera tak, by było to zgodne z porządkiem świata oraz praktyczne i wygodne. Nosi fartuch oraz skromne sukienki. Jest kobietą dobrze zbudowaną, wygląda jak typowa gospodyni.

CharakterEdytuj

Nie jest uczona, to prosta kobieta. Mimo to jest mądra. Nieco niecierpliwa, ma jednak dobre serce. Jest tradycjonalistką. Nie przepada ze zmianami, chce, by porządek świata był zawsze zachowany (dziecko ma zachowywać się jak dziecko, a pies jak pies). Potrafi dyskutować z Bukatem, nie jest mu całkiem uległa i czasem się sprzeciwia, ale ostatnie słowo i tak ma mag. Lubi ponarzekać i, jak to gospodyni, czasem więcej gada niż myśli.

CiekawostkiEdytuj

Pomimo, że Bukat i Petunia od 11 lat są kochankami, kobieta nadal zwraca się do niego per Panie Bukat z szacunkiem należnym członkowi Kręgu Magów.

Mówca porównuje ją do żony i gwardzisty cesarskiego w jednym.

Nuvola apps important yellow Ten artykuł jest już prawie gotowy. Rozbuduj go, albo włącz się do dyskusji o uznaniu go za ukończony.