FANDOM

Książę i księżna Brin-ta-ena — rodzice Zwycięskiego Promienia Świtu.

Matka Promienia kocha zarówno syna jak i męża. Jest łącznikiem pomiędzy nimi. Bardzo pragnie zgody w rodzinie i stara się łagodzić spory. Sama jest kobietą słabą psychicznie, mającą skłonności do histerii i płaczu, zastraszoną tyranią i despotyzmem męża, który dyktuje warunki i rządzi w tym związku. Obawia się również syna, potężnego maga.

Książę Brin-ta-ena jest człowiekiem wybuchowym, ordynarnym, mającym skłonności do dyktatorstwa. Potrafi wykazać się brutalnością i perfidnym wyrachowaniem. Silny osobowościowo, dominuje nad całą rodziną. Nie boi się ani nie szanuje swego syna; nienawidzi Promienia i uważa jego talent za przekleństwo. Zależy mu jedynie na tym, by chłopak bogato się ożenił i spłodził syna. Jest na tyle żądny władzy, że zaaranżował małżeństwo jedynaka z królewną.

Promień nienawidzi swoich rodziców. Nie ma dla nich ani odrobiny szacunku, życzy im wszystkiego co najgorsze i obwinia o trudne dzieciństwo. Najchętniej wyrzuciłby z pamięci swoją przeszłość. Matkę nazywa czasem głupią krową, o ojcu woli w ogóle nie myśleć.