FANDOM

Dom Słonego na porę deszczową znajdował się w głębi wyspy i umiejscowiony był w miejscu gdzie znajdowały się ruiny po dawnych magach, którzy kiedyś zamieszkiwali Smoczy Archipelag, zanim osiedlili się w głębi lądu i pozostawili swoje siedziby na Jaszczurze. Był to dom do którego przenosił się wraz z rodziną w czasie pory deszczowej.

OpisEdytuj

Dom Słonego był murowany. Zamieszkiwał on w odnowionym budynku, pozostawionym przez Starożytnych Magów. Słony doprowadził go do porządku i oczyścił terean wokół niego. Była to przestronna, elegancka willa z tarasem i balkonem. Ściany były zbudowane z prostego kamienia wulkanicznego. Wokół okien były wykonane kolorowe mozaiki, drzwi i okiennice były zamknietem ale dostać się do domu było łatwo, wystarczyło jedynie przesunąć drewniany rygiel. W domu znajdowały się ozdobnie rzeźbione sprzęty, eleganckie szafki i kufry były pokryte kunsztowną intarsją. Krzesła miały siedzenia i oparcia obite wytłaczaną skórą, a na ścianach rozwieszono kosztowne gobeliny przdstawiające głównie zwierzęta i mityczne stwory. Łóżka miały miękkie materace, zasłony były przetkane srebrną nicią , wszędzie stały rozmaite cacka , statuetki ,ozdobne naczynia i piekne małe drobiazgi. W kuchni był stół z marmurowym blatem i wodociąg. Na jednej z półek umieszczony był rząd lalek z porcelanowymi oczkami, ubranych w piekne suknie.

CytatyEdytuj

Słony musiał wpakować w wyposażenie tego domu małą fortunę. Rodzina maga nie pasowała do tego miejsca.