FANDOM

Bestiar - zwany również Mówcą Zwierząt. Obdarzeni tym talentem magowie na piersi noszą tatuaż przypominający odcisk psiej łapy.

OpisEdytuj

Bestiarowie potrafią rozmawiać w myślach ze zwierzętami, wydawać im polecenia i przechwytywać ich odczucia. Bestiar potrafi również widzieć i słyszeć oczami i uszami zwierząt. Bestiarów czasami nazywa się Mówcami Zwierząt- bardzo adekwatnie biorąc pod uwagę, że talent takiego maga jest zezwierzęconą formą talentu Mówcy.

CiekawostkiEdytuj

Mówcy Zwierząt nie jedzą mięsa - nie są w stanie zjeść czegoś, co przedtem było żywym stworzeniem (a zatem czegoś - lub kogoś - z kim przed chwilą mogli rozmawiać). Winograd na przykład nie chciał zjeść zupy w której było choćby zanurzone mięso królika.

Większość Bestiarów posiada żywotnika - zwierzę do którego są bardzo silnie przywiązani emocjonalnie. Gdy zwierzę umiera, Mówca Zwierząt czuje się, jakby umierał wraz z nim. Winograd zastanawiał się nawet kiedyś, czy powinien jeść jajka, które są życiem poczętym. ..A tu- życie poczęte !.. .

CytatyEdytuj

- Czy naprawdę nigdy nie próbowałeś mięsa? - spytał kiedyś Pożeracz Chmur, który był rasowym mięsożercą.
- Nie mogę jeść niczego, co na mnie patrzy z talerza - odparł Winograd.

Magowie, obdarzeni tym talentemEdytuj